Elke reproductie van inhoud, afbeeldingen of teksten van de site www.minenext.be zal systematisch gevolgd worden door gerechtelijke stappen.

​Laatste update: 08/11/2024

Retourbeleid.

Bent u als consument niet tevreden met uw bestelling of bent u van gedachten veranderd? Het is jammer, maar we kunnen er iets aan doen.

14 dagen bedenktijd

Als u producten bij ons koopt, heeft u als consument gedurende 14 dagen vanaf de levering of het sluiten van de overeenkomst het recht om te beslissen dat u de producten niet wenst te behouden. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour of uw indicatie dat u de overeenkomst wilt herroepen, betalen wij het volledige aankoopbedrag van de producten exclusief bezorgkosten terug.

Hoe een product retourneren?

Contacteer ons binnen de 14 dagen door een e-mail te sturen naar canyoudo@minenext.be. Vermeld in deze e-mail het bestelnummer en het artikel dat u wilt retourneren. Verpak het product zorgvuldig in een doos met opvulmateriaal. Voeg een kopie van de bestelling of factuur bij het product in de doos. Breng het pakket naar een postkantoor en stuur het naar ons adres.

Retourkosten

Het retourneren van producten of bestellingen is voor uw rekening. Als de fout (zoals bijvoorbeeld een defect) bij ons ligt, sturen wij u een label waarmee u het artikel kunt retourneren. Neem dan contact met ons op, zodat wij dit goed kunnen afhandelen. Indien nodig kunnen wij u een verzendlabel sturen voor € 9,90 (GLS).

Retouradres

MijnVolgende, Let op: Retouren. Route Légipont 15/007, 4671 Barchon, België

Beschadigde transportverpakking

Als u aanzienlijke schade aan de buitenkant van het pakket opmerkt, accepteer de zending dan niet en vraag de bezorger om dit te melden. Indien u het pakket reeds aanvaard heeft en toch een beschadigde verpakking opmerkt, gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst via canyoudo@minenext.be. Maak dan met uw mobiele telefoon een foto van de schade en stuur deze als bijlage per e-mail naar ons toe. Dit helpt ons enorm en zorgt ervoor dat we snel met een passende oplossing kunnen komen. Wij kunnen een schadeclaim alleen binnen maximaal 5 dagen indienen bij de bezorgservice. Om een ​​claim in te dienen hebben wij enkele foto’s nodig die aan de volgende voorwaarden voldoen: (1) Een foto van de volledige verpakking. (2) Een foto van de verpakking met het pakketlabel zichtbaar. (3) Een foto van de schade aan de doos aan de buitenkant. (4) Een foto van bovenaf van het geopende pakket, waarop de inhoud en de binnenverpakking van het pakket duidelijk zichtbaar zijn. (5) Een foto van alle soorten binnenverpakkingen die in het pakket zitten. (6) Een foto van het item als geheel. (7) Een gedetailleerde foto van de specifieke schade aan het artikel.

Uitzonderingen

Wij accepteren alleen producten in ongeopende verpakking en in nieuwstaat. Verzegelingen of sluitingen van deksels, flessen of veldflessen mogen niet verwijderd zijn. Artikelen zoals microvezels, polijstpads en dergelijke mogen niet in contact komen met vloeistoffen of chemicaliën en worden alleen in nieuwe, ongewassen staat geaccepteerd. MINENEXT is niet verantwoordelijk voor schade en verloren pakketten tijdens het retourtransport. Zorg er daarom altijd voor dat het pakket goed verpakt is.

Contactgegevens.

Gebruikers kunnen contact opnemen met MINENEXT of haar manager op het e-mailadres canyoudo@minenext.be of telefonisch op +32 492 36 28 14.
Neem contact met ons op